Zadaj pytanie

Nie znalazłeś potrzebnych informacji? Zadaj pytanie i otrzymaj na nie odpowiedź online!

Wejdź do czatu
Lub wpisz numer telefonu w poniższym formularzu, a my do Ciebie odzwonimy jak najszybciej.
Odzwoń
Zadaj pytanie

Obszar Członkowski

Funkcje Obszaru Członkowskiego RoboForex:

Operacje związane z saldem

RoboForex w pełni rekompensuje prowizje swoich klientów za wpłatę środków. Oprócz tego, możesz wykonywać wewnętrzne transfery pieniężne między swoimi kontami handlowymi dowolnego rodzaju bez żadnych opłat.

CZYTAJ WIĘCEJ

Dane osobowe

W dziale "Dane osobowe" możesz wyświetlić i edytować niektóre informacje, jakie podałeś podczas rejestracji. Aby zabezpieczyć swoje informacje i środki, oferujemy możliwość większego zabezpieczenia Obszaru Członkowskiego za pomocą SMS-ów i kodów zapasowych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zarządzanie kontami

Pełna kontrola nad kontami handlowymi w Obszarze Członkowskim: wyświetlaj historię transakcji i otwarte pozycje, otwieraj nowe konta, zmieniaj swoje hasła i poziom dźwigni.

CZYTAJ WIĘCEJ

Promocje

Wszystkie informacje na temat dodatkowych środków, Rabatów i % od salda na koncie otrzymane w ramach "Promocji RoboForex" znajdują się w działach "Dodatki", "Twoje Rabaty" i "do 10% od salda na koncie".

CZYTAJ WIĘCEJ

Materiały marketingowe dla partnerów

Jeśli jesteś już partnerem RoboForex lub myślisz, aby stać się nim, możesz być pewien, że Obszar Członkowski RoboForex zapewni Ci szeroki wybór narzędzi dla aktywności partnerskiej.

CZYTAJ WIĘCEJ

Materiały edukacyjne

Filmy edukacyjne są dostępne w dziale "Twoja edukacja Forex", a co więcej, jest dział "Webinary", gdzie możesz się zarejestrować, aby uczestniczyć w webinarach organizowanych przez firmę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Wszystko do handlu

W dziale "Centrum pobierania" możesz wybrać i pobrać wszystkie terminale handlowe (wersje PC i mobilne) potrzebne do wykonywania operacji handlowych.

Aby uzyskać dostęp do zdalnego terminala handlowego 24/7, możesz skorzystać z usługi "Serwer VPS" zapewnionej przez RoboForex. Aby to zrobić, zgłoś żądanie w dziale "Twój serwer VPS 2.0" w Obszarze Członkowskim.

Darmowe zasoby analityczne

Wszystkie przydatne usługi analityczne są dostępne dla klientów RoboForex w ich Obszarze Członkowskim.

Analizy techniczne
Trading Central

Wiadomości finansowe
Dow Jones

Wyjątkowe usługi
"Centrum analiz RoboForex".

Top 9 najczęściej zadawanych pytań:

01

Jak zmienić hasło do Obszaru Członkowskiego?
 

Możesz zmienić hasło do Obszaru Członkowskiego w działach "Zmień hasło" lub "Przywróć hasło".

02

Gdzie mogę zmienić dane osobowe?
 

Możesz zmienić swój adres e-mail w dziale "Dane osobowe". Aby zmienić inne dane osobowe, musisz się skontaktować z naszym "Wsparciem Online".

03

Jak mogę napisać wiadomość?
 

Aby napisać wiadomość do naszego Wsparcia Online, musisz wypełnić specjalny formularz w dziale "Wsparcie Online" w Obszarze Członkowskim.

04

Jak zweryfikować kartę?
 

Aby zweryfikować kartę, przejdź do działu "Karty Bankowe" w Obszarze Członkowskim i prześlij zeskanowane obrazy lub zdjęcia obu stron swojej karty.

05

Gdzie mogę wyświetlić prowizję partnerską?
 

Stawki prowizji partnerskiej są dostępne w dziale "Stawka Prowizji Partnerskiej". Informacje na temat prowizji, jaką otrzymujesz, znajdują się w dziale "Szczegóły dotyczące prowizji".

06

Czy mogę zmienić poziom dźwigni.
 

Tak, możesz. Możesz zmienić poziom dźwigni w dziale "Zmień dźwignię". Musisz jednak pamiętać, że poziom dźwigni może zostać zmieniony wyłącznie, gdy nie ma żadnych otwartych pozycji na koncie.

07

Jak przywrócić moje hasło do Obszaru Członkowskiego?

Jeśli zapomniałeś hasła do Obszaru Członkowskiego, skorzystaj z usługi "Przywracanie hasła" (dostęp do e-maila wymagany). Jeśli Twoja elektroniczna poczta jest niedostępna, skontaktuj się z naszym Wsparciem Online.

08

Jak zmienić moje hasło do konta?
 

Jeśli zapomniałeś hasła do konta, przejdź do działu "Zmień hasło" (dostęp do e-maila wymagany). Jeśli Twoja elektroniczna poczta jest niedostępna, skontaktuj się z naszym Wsparciem Online.

09

Jak zmienić numer telefonu?
 

Jeśli nie zweryfikowałeś jeszcze numer telefonu, przejdź weryfikację w dziale "Weryfikacja SMS". Jeśli numer telefonu został już zweryfikowany i jest dostępny w danym momencie, możesz go zmienić w tym samym dziale. Skontaktuj się z naszym Wsparciem Online w razie potrzeby.